معاون حقوقی پرسپولیس گرد و خاک به پا کرد | هیچ‌کس جرات ایستادن در مقابل بیرانوند را ندارد

ماجرای فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند یکی از داغ‌ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی این فصل است. بیرانوند پس از قهرمانی، با فسخی یک‌طرفه هواداران را شوکه کرد و با تکرار ماجرای تابستان گذشته، هواداران پرسپولیس را کاملاً علیه خود می‌بیند.
معاون حقوقی پرسپولیس گرد و خاک به پا کرد | هیچ‌کس جرات ایستادن در مقابل بیرانوند را ندارد
کد خبر : ۶۸۸۶۵

ماجرای فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند یکی از داغ‌ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی این فصل است. بیرانوند پس از قهرمانی، با فسخی یک‌طرفه هواداران را شوکه کرد و با تکرار ماجرای تابستان گذشته، هواداران پرسپولیس را کاملاً علیه خود می‌بیند. اکنون، احسان حیدری شهباز، معاون حقوقی سابق پرسپولیس، بخش تازه‌ای از این ماجرا را روشن می‌کند.

درخواست الحاقیه از سوی بیرانوند
احسان حیدری شهباز در مورد الحاقیه‌ای که بیرانوند به استناد آن قراردادش را فسخ کرده، صحبت‌های جالبی مطرح کرده است. وی توضیح می‌دهد که در فروردین‌ماه، علیرضا بیرانوند درخواست الحاقیه کرد و گفت که به دلیل احتمال تغییر مدیریت باشگاه، نیاز به الحاقیه‌ای دارد که پرداختی‌هایش تضمین شود.

بند فسخ ۲۰۰ هزار دلاری
علیرضا بیرانوند درخواست کرده بود که بند فسخ ۲۰۰ هزار دلاری در قراردادش گنجانده شود و همچنین فرصتی ۱۵ روزه برای تسویه حساب پس از پایان فصل داشته باشد. حیدری شهباز بیان می‌کند که آنها با بند فسخ ۲۰۰ هزار دلاری مخالفت کردند و آن را در قرارداد نیاوردند.

انفعال در مقابل بیرانوند
حیدری شهباز می‌گوید که هیچ‌کس جرات ایستادن در مقابل بیرانوند را ندارد و این مسئله تنها مربوط به مدیرعامل نیست بلکه در مورد تمامی مدیران عامل پیشین نیز صدق می‌کند.

نقش حقوقی‌ها در باشگاه
حیدری شهباز در پاسخ به شائبه استقلالی بودنش به دلیل کار در باشگاه رقیب، تأکید می‌کند که حقوقی‌ها تنها تصمیمات مدیران را تنظیم می‌کنند و نقش تصمیم‌گیرنده ندارند.

انگیزه دادن به علیرضا بیرانوند
وی اظهار می‌کند که الحاقیه نوشته شد تا به بیرانوند انگیزه بدهند و او دستش را زودتر از گچ در بیاورد. وی تاکید دارد که الحاقیه‌ای عجیب نوشته نشده و فقط پول بیرانوند در پایان فصل تضمین شده است.

گیر انداختن علیرضا بیرانوند
حیدری شهباز در پایان می‌گوید که در الحاقیه به گونه‌ای عمل کرده که علیرضا بیرانوند درگیر شود و تأکید می‌کند که فسخ او غیرقانونی است. وی می‌گوید که برخی مشاوران به بیرانوند مشاوره اشتباه داده‌اند و به او گفته‌اند که مطالبات فصل قبل نیز شامل این الحاقیه می‌شود در حالی که فقط برای قرارداد این فصل بوده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر